Reference

06.09.2023

PPP D4 SKALKA-KRAŠOVICE, úsek 6, SO 203-Kalotová ložiska

Kalotové ložisko – Freyssinet Výroba a dodání kalotových ložisek Freyssinet na projekt PPP D4, úsek 6, SO 203.

Generální dodavatel: EUROVIA CS, a.s. , společný člen skupiny VINCI Construction CS.

Pro betonový předpínaný most na silnici III/12110 přes D4 o jednom poli a rozpětí 34 m, jsme dodávali 4 ks kalotových ložisek Freyssinet. Ložiska s maximální svislou silou (ULS) 6 MN a celkovým posunem 100 mm. Použily se všechny typy ložisek, tedy všesměrné, …

CELÝ ČLÁNEK

05.09.2023

Hydroservis-Zvýšenie výkonnej kapacity v lokalite Ždiar, Bechledová dolina

Hydroservis-zvednutí kontejneru v Tatrách Zvednutí kontejneru Siemens s akumulátorovou baterií pomocí hydraulických lisů.

Objednatel: Siemens s.r.o.

Použitý materiál: Hydraulické lisy Brano 50t vč. vyrovnávacích čoček – 8 ks, Podkladní a roznášecí desky po 8 ks, hydraulické čerpadlo vč. hydraulických rozvodů.

V Tatrách v Bechledové dolině jsme realizovali zvednutí kontejneru s akumulátorovou baterií o celkové váze 40 t. Kontejner o rozměrech 12,3×2,5×3,2 m se zvedl pomocí 8 ks hydraulických lisů Brano (50t) = kapacita 400 t. …

CELÝ ČLÁNEK

30.08.2023

1154 Elektrárna Třebovice, Ostrava - tyčové předpětí

1154 Elektrárna Třebovice, Ostrava – tyčové předpětí Tyčové předpětí pro spojení starého a nového betonu (4/2022).

Ostrava – Elektrárna Třebovice je zdroj tepelné a elektrické energie. Jejím provozovatelem je Veolia Energie ČR, stavební část: Turbogenerátor TG17 – rozšíření.

Generální dodavatel: KREICZIRSKY s.r.o.

Použitý materiál: 21 ks předpínacích tyčí, délky 2,5 m, Ø26,5 resp. 32 mm (WR26,5 a WR32) s tahovou pevností 1 050 MPa (cca 380 kg), desky, matice.

Zjednodušený pracovní postup pro …

CELÝ ČLÁNEK

01.06.2022

Spojování betonářské výztuže pomocí FLIMU

Titulek V posledních týdnech (05/2022) jsme tuto technologii použili u jednoho ze svých projektů např. Šlovice – Přeštice, SO 203, pro firmu SOLETANCHE na prodloužení „krátké“ vyčnívající armatury z hlavy pilot opěry. Tato výztuž splňovala základní požadavek na minimální délku vyčnívání 25 cm potřebnou pro nasazení lisu. Tato technologie je výjimečná ve své rychlosti, v ideálních podmínkách lze naspojkovat až 30 ks za hodinu. Tento typ spoje není náročný na prostor, proto se dá využít v …

CELÝ ČLÁNEK

11.05.2022

Rekonstrukce mostu M117 - nadjezd Kyjevská, Pardubice

Rekonstrukce mostu M117 – nadjezd Kyjevská, Pardubice V Pardubicích proběhla rekonstrukce silničního mostu (březen 2021-duben 2022) nadjezd Kyjevská. Přemosťuje komunikaci přes elektrifikovaný železniční koridor, silnici I třídy a tři městské komunikace.

Znovu zprovozněn 15.4.2022

Na tomto složitém projektu jsme využili všechny naše technologie.

Naše smluvní činnost pro GD: Silnice Group a.s. a Společnost T.A.Q: Zvednutí (hydroservis) stávajících KA nosníků, reinjektáž kabelových kanálků, dodání a osazení mostních ložisek a mostních závěrů, bednění …

CELÝ ČLÁNEK

26.04.2022

Dálnice D35, Opatovice-Časy, estakáda přes inundační území Labe

Dálnice D35, Opatovice-Časy, estakáda přes inundační území Labe

Zprovozněno 15.12.2021

Dálniční most vystavěný na úseku dálnice D35 Opatovice-Časy se pyšní titulem největšího mostního objektu na trase, je totiž až 1 km dlouhý a přemosťuje inundační území Labe i řeku samotnou.

Naše smluvní činnost pro GD: SMP CZ, a.s.: Dodávka podélného předpětí (1200 t předpínací výztuže) a napnutí kabelů a dále dočasné lanové připnutí zárodku pilíře k základu tohoto pilíře.

Betonový …

CELÝ ČLÁNEK

19.04.2022

Unikátní řešení, otočení mostní konstrukce na dálnici D35 úsek Časy-Ostrov, most Uhersko

Unikátní řešení, otočení mostní konstrukce na dálnici D35 úsek Časy-Ostrov, most Uhersko V nočních hodinách, během výluk, se přes víkend (15–17.4.22) pracovalo na ojedinělém otočení první části mostu na dálnici D35, která vede přes železniční koridor v Uhersku na Pardubicku. Jedná se o naprosto výjimečnou operaci (v ČR poprvé), kde se betonová vahadla musela nejprve vybetonovat rovnoběžně s tratí (mimo půdorys tratě) a následně poté otočit …

CELÝ ČLÁNEK

03.07.2012

Projekt podpořený z dotačních prostředků ESF a státního rozpočtu ČR

Společnost Freyssinet CS, a.s. ukončila ke dni 14.1.2012 realizaci projektu „Cestou vzdělávání ke zvýšení adaptability a konkurenceschop­nosti zaměstnanců SM7, a.s.“. Jednalo se o projekt o celkovém rozpočtu cca 2,8 mil. Kč, financovaný z prostředků Evropského sociálního fondu prostřednictvím Operačního programu lidské zdroje a zaměstnanost a státního rozpočtu ČR.
Předmětem projektu byla realizace komplexu vzdělávacích aktivit, které přispěly ke zvýšení schopností zaměstnanců v oblasti měkkých dovedností, jako je komunikace, týmová spolupráce a manažerské dovednosti, ale také tvrdých dovedností, tj. počítačové kurzy …

CELÝ ČLÁNEK

02.01.2012

Mosty na dálnici A2 Strykow – Konotopa v Polsku

Mosty na dálnici A2 Strykow – Konotopa v Polsku V listopadu a prosinci 2011 předepnuli pracovníci firmy Freyssinet CS úspěšně šest mostních objektů na dálnici A2 v Polsku. V rekordně krátkém čase a ve složitých klimatických podmínkách se podařilo uložit, napnout a zainjektovat téměř 150 tun předpínací výztuže na mostních objektech stavěných sesterskou firmou Stavby mostov Slovakia, a.s.

Pro společnost Freyssinet CS to byla první zkušenost na stavbě v …

CELÝ ČLÁNEK

15.12.2011

Rekonstrukce mostu na tramvajové trati T6 KOMOKO

Rekonstrukce mostu na tramvajové trati T6 KOMOKO Při rekonstrukci tramvajového mostu použila firma Freyssinet CS většinu z technologií, kterými disponuje. Nosná konstrukce mostu byla za úplné výluky zvednuta a posunuta v příčném směru do správné polohy o cca 14 cm. Následně byla konstrukce zvednuta o 80 cm a byla osazena nová hrncová ložiska Freyssinet.

Jedná se o první použití ložisek Freyssinet v České republice.

Poté byla konstrukce spuštěna do definitivní polohy. Povrchy …

CELÝ ČLÁNEK

02.12.2011

Letmo betonovaný most na dálnici D3 přes rybník Koberný

Letmo betonovaný most na dálnici D3 přes rybník Koberný Nosnou konstrukci mostu, která byla nedávno dokončena, tvoří dva samostatné komorové průřezy budované metodou letmé betonáže. Každý most má délku přes 550 m. Vyšším zhotovitelem mostu je Divize 4 firmy Metrostav.

Freyssinet CS prováděl předpínání pravého mostu. Do této konstrukce je zabudováno více než 400 tun předpínací výztuže.

CELÝ ČLÁNEK

Tvorba webových stránek Creative Studio s.r.o.,
redakční systém 4site CMS