06.09.2023
Výroba a dodání kalotových ložisek Freyssinet na projekt PPP D4, úsek 6, SO 203.
Generální dodavatel: EUROVIA CS, a.s. , společný člen skupiny VINCI Construction CS.
Pro betonový předpínaný most na silnici III/12110 přes D4 o jednom poli a rozpětí 34 m, jsme dodávali 4 ks kalotových ložisek Freyssinet. Ložiska s maximální svislou silou (ULS) 6 MN a celkovým posunem 100 mm. Použily se všechny typy ložisek, tedy všesměrné, …
05.09.2023
Zvednutí kontejneru Siemens s akumulátorovou baterií pomocí hydraulických lisů.
Objednatel: Siemens s.r.o.
Použitý materiál: Hydraulické lisy Brano 50t vč. vyrovnávacích čoček – 8 ks, Podkladní a roznášecí desky po 8 ks, hydraulické čerpadlo vč. hydraulických rozvodů.
V Tatrách v Bechledové dolině jsme realizovali zvednutí kontejneru s akumulátorovou baterií o celkové váze 40 t. Kontejner o rozměrech 12,3×2,5×3,2 m se zvedl pomocí 8 ks hydraulických lisů Brano (50t) = kapacita 400 t. …
30.08.2023
Tyčové předpětí pro spojení starého a nového betonu (4/2022).
Ostrava – Elektrárna Třebovice je zdroj tepelné a elektrické energie. Jejím provozovatelem je Veolia Energie ČR, stavební část: Turbogenerátor TG17 – rozšíření.
Generální dodavatel: KREICZIRSKY s.r.o.
Použitý materiál: 21 ks předpínacích tyčí, délky 2,5 m, Ø26,5 resp. 32 mm (WR26,5 a WR32) s tahovou pevností 1 050 MPa (cca 380 kg), desky, matice.
Zjednodušený pracovní postup pro …
01.06.2022
V posledních týdnech (05/2022) jsme tuto technologii použili u jednoho ze svých projektů např. Šlovice – Přeštice, SO 203, pro firmu SOLETANCHE na prodloužení „krátké“ vyčnívající armatury z hlavy pilot opěry. Tato výztuž splňovala základní požadavek na minimální délku vyčnívání 25 cm potřebnou pro nasazení lisu. Tato technologie je výjimečná ve své rychlosti, v ideálních podmínkách lze naspojkovat až 30 ks za hodinu. Tento typ spoje není náročný na prostor, proto se dá využít v …
11.05.2022
V Pardubicích proběhla rekonstrukce silničního mostu (březen 2021-duben 2022) nadjezd Kyjevská. Přemosťuje komunikaci přes elektrifikovaný železniční koridor, silnici I třídy a tři městské komunikace.
Znovu zprovozněn 15.4.2022
Na tomto složitém projektu jsme využili všechny naše technologie.
Naše smluvní činnost pro GD: Silnice Group a.s. a Společnost T.A.Q: Zvednutí (hydroservis) stávajících KA nosníků, reinjektáž kabelových kanálků, dodání a osazení mostních ložisek a mostních závěrů, bednění …
26.04.2022
Dálniční most vystavěný na úseku dálnice D35 Opatovice-Časy se pyšní titulem největšího mostního objektu na trase, je totiž až 1 km dlouhý a přemosťuje inundační území Labe i řeku samotnou.
Naše smluvní činnost pro GD: SMP CZ, a.s.: Dodávka podélného předpětí (1200 t předpínací výztuže) a napnutí kabelů a dále dočasné lanové připnutí zárodku pilíře k základu tohoto pilíře.
Betonový …
19.04.2022
V nočních hodinách, během výluk, se přes víkend (15–17.4.22) pracovalo na ojedinělém otočení první části mostu na dálnici D35, která vede přes železniční koridor v Uhersku na Pardubicku. Jedná se o naprosto výjimečnou operaci (v ČR poprvé), kde se betonová vahadla musela nejprve vybetonovat rovnoběžně s tratí (mimo půdorys tratě) a následně poté otočit …
03.07.2012
Společnost Freyssinet CS, a.s. ukončila ke dni 14.1.2012 realizaci
projektu „Cestou vzdělávání ke zvýšení adaptability a
konkurenceschopnosti zaměstnanců SM7, a.s.“. Jednalo se o projekt
o celkovém rozpočtu cca 2,8 mil. Kč, financovaný z prostředků
Evropského sociálního fondu prostřednictvím Operačního programu lidské
zdroje a zaměstnanost a státního rozpočtu ČR.
Předmětem projektu byla realizace komplexu vzdělávacích aktivit, které
přispěly ke zvýšení schopností zaměstnanců v oblasti měkkých
dovedností, jako je komunikace, týmová spolupráce a manažerské dovednosti,
ale také tvrdých dovedností, tj. počítačové kurzy …
02.01.2012
V listopadu a prosinci 2011 předepnuli pracovníci firmy Freyssinet CS úspěšně šest mostních objektů na dálnici A2 v Polsku. V rekordně krátkém čase a ve složitých klimatických podmínkách se podařilo uložit, napnout a zainjektovat téměř 150 tun předpínací výztuže na mostních objektech stavěných sesterskou firmou Stavby mostov Slovakia, a.s.
Pro společnost Freyssinet CS to byla první zkušenost na stavbě v …
15.12.2011
Při rekonstrukci tramvajového mostu použila firma Freyssinet CS většinu z technologií, kterými disponuje. Nosná konstrukce mostu byla za úplné výluky zvednuta a posunuta v příčném směru do správné polohy o cca 14 cm. Následně byla konstrukce zvednuta o 80 cm a byla osazena nová hrncová ložiska Freyssinet.
Jedná se o první použití ložisek Freyssinet v České republice.
Poté byla konstrukce spuštěna do definitivní polohy. Povrchy …
02.12.2011
Nosnou konstrukci mostu, která byla nedávno dokončena, tvoří dva samostatné komorové průřezy budované metodou letmé betonáže. Každý most má délku přes 550 m. Vyšším zhotovitelem mostu je Divize 4 firmy Metrostav.
Freyssinet CS prováděl předpínání pravého mostu. Do této konstrukce je zabudováno více než 400 tun předpínací výztuže.
Tvorba webových
stránek Creative Studio s.r.o.,
redakční systém 4site CMS
© FREYSSINET CS a.s., Všechna práva vyhrazena.